L’obra circense “Mur” es podrà veure al Teatro Valle-Inclán de Madrid el pròxim 28 de maig en el marc del festival Una mirada diferente. “Mur” és un espectacle visual, poètic i integrador que empra l’arquitectura efímera per reflexionar sobre les limitacions, físiques i mentals, i la capacitat humana de sobreposar-hi.

L’obra, de la companyia (Cia)3, està dirigida per Nacho Flores i compta amb Joaquim Aragó com a productor executiu i Ramón Giménez, el fundador de Ojos de Brujos, com a responsable de la música original. L’equip, el completa Circ Bombeta (Oriol Morgades, Quique Maltas, Sergi Comesa, Manolo Osoyo), integrada per persones amb diversitat funcional; Circ Vermut (Jordi Mas i David Candelich); l’acròbata Alberto Munilla; l’il·luminador Xavier Valls, i Elisa Echegaray, responsable del vestuari. Martí Cano, David de la Rosa, Urània Estelrich i David Lafuente donen suport als intèrprets damunt l’escenari.

[CASTELLANO]

La obra circense “Mur” se podrá ver en el Teatro Valle-Inclán de Madrid el próximo 28 de mayo en el marco del festival Una mirada diferente. “Mur” es un espectáculo visual, poético e integrador que emplea la arquitectura efímera para reflexionar sobre las limitaciones, físicas y mentales, y la capacidad humana de sobreponerse a ella.

La obra, de la compañía (Cia)3, está dirigida por Nacho Flores y cuenta con Joaquim Aragó como productor ejecutivo y Ramón Giménez, el fundador de Ojos de Brujos, como responsable de la música original. El equipo, lo completa Circ Bombeta (Oriol Morgades, Quique Maltas, Sergi Comesa, Manolo Osoyo), integrada por personas con diversidad funcional; Circ Vermut (Jordi Mas y David Candelich); el acróbata Alberto Munilla; el iluminador Xavier Valls, y Elisa Echegaray, responsable del vestuario. Martí Cano, David de la Rosa, Urania Estelrich y David Lafuente apoyan a los intérpretes sobre el escenario. Atzur Produccions se encarga de la comunicación y los vídeos del espectáculo.